Andana Central
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Presentació d'u-bahn

Ir abajo

Presentació d'u-bahn Empty Presentació d'u-bahn

Missatge por u-bahn Ds 14 Maig 2016, 14:16

Hola

Sóc u-bahn i em presento com a nou membre d'aquest forum. Ja sóc present a altres fòrums i m'agradat veure que n'hi havia un dedicat al metro de Barcelona. Alhora també m'ha interessat visitar altres metros d'arreu del món on he estat. Reconeixo que em va interessar molt el metro de Berlin, que a més va ser quan la ciutat encara tenia el mur. El meu nick està dedicat a aquesta ciutat tot i que també nomena les xarxes alemanyes, com la de Hamburg o Munic.

Però com a entusiasta de Barcelona en tota mena de temes, el metro i el racons amagats que té, també m'interessen molt. Espero poder aportar informació dels meus ansy viscuts i també fotos. Tinc de dir que no en tinc tantes com hagués volgut ja que durant temps fer fotos al metro no era permès. Tampoc les càmeres i les pel·licules facilitaven les coses dins les parts subterrànies. Ara fins i tot es poden veure videos de coses insòlites...

u-bahn

Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 14/05/2016
Localització : Guinardonès

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum