Andana Central
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

+2
El Llop
Cap d'administració
6 participantes

Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por Cap d'administració Dl 30 Abr 2012, 16:24

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch 6982306220_d36fa85ce7
2012-04-30 16.13.34 por forometro-bcn, en Flickr
Cap d'administració
Cap d'administració
Administrador

Nombre de missatges : 94
Data d'inscripció : 25/04/2012
Localització : Barcelona

https://forometro-bcn.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por Invitat Dj 07 Jun 2012, 18:46

Bé,el segon és l'últim que em falta per acabar la col.lecció,però si és com els altres,perfecte.

Segurament hi hauran coses desfasades potser però és un bon document.

Salut

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por Cap d'administració Dj 07 Jun 2012, 19:10

Bueno el primer llibre descriu la historia del metro des dels inicis del Gran Metropolita, estacions... i el segon llibre nomes parla del material mobil des dels primers metros fins els de la serie 4000. Dos grans llibres segons la meva opinio, si ets aficionat al metro de Barcelona no poden falta a la teva llibreria Smile
Cap d'administració
Cap d'administració
Administrador

Nombre de missatges : 94
Data d'inscripció : 25/04/2012
Localització : Barcelona

https://forometro-bcn.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por El Llop Dj 07 Jun 2012, 19:59

Patxanga escrigué:Bé,el segon és l'últim que em falta per acabar la col.lecció,però si és com els altres,perfecte.

Segurament hi hauran coses desfasades potser però és un bon document.

Salut

sí que està desfasat però com a document de consulta, i tenint en compte la poca bibliografia sobre el metro de Barcelona sobretot comparada amb la bibliografia dels autobusos, per exemple, es de el millor que hi ha. Això sí, llegeix-te'ls bé i troba els errors, que n'hi han uns quants.
El Llop
El Llop
Administrador

Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por f-mamb.tk Dj 07 Jun 2012, 20:02

M'agradaria tenir-hi aquests llibres, algú sap si els venen o ja son de col·leccionista?
f-mamb.tk
f-mamb.tk

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 04/06/2012
Localització : Hospitalet- Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por El Llop Dj 07 Jun 2012, 20:16

a la llibreria Rocafort o al mercat de Sant Antoni. O provar a contactar amb l'autor.
El Llop
El Llop
Administrador

Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por Cap d'administració Dj 07 Jun 2012, 20:31

Millor contacta amb lautor. Es la unica forma ja que no ni han enlloc estan esgotats, to dic per experiencia, els meus vaig tindre que quedar personalment amb en carles per poder-los tenir
Cap d'administració
Cap d'administració
Administrador

Nombre de missatges : 94
Data d'inscripció : 25/04/2012
Localització : Barcelona

https://forometro-bcn.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por El-krasavitsa Dv 08 Jun 2012, 11:59

El segon llibre el vaig trobar a la biblioteca de Santa Coloma que està just al costat de l'estació de "Can Peixauet"
El-krasavitsa
El-krasavitsa

Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 27/04/2012
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por Invitat Dg 15 Jul 2012, 21:16

Hola bona nit!

En aquesta pagina web es troben els llibres esmentats del metro:http://www.terminus.cat/pagCAT01.html#TrensCatalunya

Salutacions!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por Invitat Dl 20 Ago 2012, 08:32

Jo diria que a les biblioteques públiques del vostres barris o pobles, un dels serveis que han d'oferir és portar-vos a la vostra, perquè el tingueu en préstec, qualsevol llibre d'altres biblioteques de Catalunya .

Potser val la pena demanar els llibres a les biblioteques més properes , no sé, és una idea

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por El Llop Dl 20 Ago 2012, 13:35

es correcte K-Perusita. A mes, també seria útil per qui pensa comprar-los, per saber que es el que es trobarà.
El Llop
El Llop
Administrador

Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty El Metro de Barcelona

Missatge por santamaria Dt 23 Jul 2013, 21:23

f-mamb.tk escrigué:M'agradaria tenir-hi aquests llibres, algú sap si els venen o ja son de col·leccionista?
Jo ja fa uns anys els vaig comprar a la botiga de modelisme i trens que hi ha al carrer Pelai i que es diu PALAU

santamaria

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 23/07/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por pebesat Dg 17 Abr 2016, 18:29

Es una llastima que en Carles Salmeron no fes un tercer o quart volum actualitzant les dades .
Se que el seu fill tambe es historiador de trens , aixi que un llibre actualitzant les dades , seria una magnifica eina de consulta pels "metreros "

pebesat

Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 23/04/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por El Llop Dg 17 Abr 2016, 19:45

això depèn d'ell, però l'actualització la podria fer qualsevol altre persona, demanant permís,es clar.
El Llop
El Llop
Administrador

Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch Empty Re: Llibres El Metro de Barcelona vol.1 i vol.2 de Carles Salmerón i Bosch

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum