Andana Central
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Registre de la Propietat i Cadastre

Ir abajo

Registre de la Propietat i Cadastre Empty Registre de la Propietat i Cadastre

Missatge por Invitat Dv 10 Ago 2012, 03:11


Per tot arreu es fa constant referència a la "propietat " de les estacions, instal·lacions, etc.

Sabeu si les instal·lacions del metro, en la seva amplitud, consten inscrites al Registre de la Propietat i si consten en el Cadastre ?

Que si hay que ir se vá, pero ir pá ná es tonteria... per això pregunto si algú té ja aquesta informació Idea ... i ho sap del cert.

Gràcies per la vostra atenció.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Registre de la Propietat i Cadastre Empty Re: Registre de la Propietat i Cadastre

Missatge por El Llop Dv 10 Ago 2012, 20:04

suposo que sí. Però es molt suposar.
El Llop
El Llop
Administrador

Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Registre de la Propietat i Cadastre Empty Re: Registre de la Propietat i Cadastre

Missatge por Invitat Ds 11 Ago 2012, 01:45

ok... gràcies !

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Registre de la Propietat i Cadastre Empty Re: Registre de la Propietat i Cadastre

Missatge por El Llop Dt 14 Ago 2012, 15:28

Fa un temps vaig trobar informació de l'empresa a Internet. D'aquesta manera vaig saber que el Transversal es va inscriure al registre com a Ferrocarril Metropolitano de Barcelona des dels seus inicis i que la desaparició del Gran Metro es va produir per absorció i no per fusió com jo creia.
El Llop
El Llop
Administrador

Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Registre de la Propietat i Cadastre Empty Re: Registre de la Propietat i Cadastre

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum