Queixes: que no us agrada del Metro.
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Queixes: que no us agrada del Metro.
aquest apartat es per tractar les coses que no us agraden del Metro en qualsevol dels seus aspectes.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Queixes: que no us agrada del Metro.
Pos comensare jo dient que l'ho que no m'agrada no es referent al metro sino que alguna gent del carrer no te gens de respecte per les persones que hi estem treballan i intentan solucionar o millorar el seu problema
això mes que una queixa al metro es una queixa a la societat en general.
El Llop- Administrador
Sóc un gran fan i defensor del metro. Si hi ha alguna cosa de la nostra xarxa de metro que no m´agrada (deixant de banda els comportaments incívics i certes aglomeracions), són les connexions subterrànies d´alguns intercanviadors. Per llargues, angoixants, plenes de puixades i baixades, i sensació d´inseguretat. De totes elles, plaça de Sants i Passeig de Gràcia se´n porten el premi a les més cutres i repugnants de TMB.
I tinc la sensació que seran les últimes a millorar.
I tinc la sensació que seran les últimes a millorar.
felip- Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 29/07/2012
Estic d'acord amb tu, però també t'he de dir que potser son com son per motius aliens a metro. A Plaça de Sants totes les pujades i baixades son per esquivar els hastials del tunels i potser els serveis subterranis de la zona. A Passeig de Gràcia encara gràcies que el parking va cedir l'espai.per poder fer el passadís d'enllaç perquè sinó ni així s'hagués pogut fer. D'altra banda, si seran els últims en sol.lucionar-se: això no se sap.
El Llop- Administrador
Jo milloraria el mal estat els sostres de molts pasadissos on queden a la vista cables, conduccions, etc. Abans estavan tapats per láminas d'alumini, pro que amb el pas dels anys han anat suprimint, quedant visible el sostre de formigó pintat de negre.
Lo mateix a estacions com La Sagrera i altres on las parets son plenes de cables, i els astials de las estacions de una sola via fan pena. No costaría gaire tapar-los amb algun sistema semblant a l'estació del Bon Pastor.
Accesit a lo cutre, lo antiquadas que es veuan las estacions de la L1 Urquinaona i Arc del Tromf.
I premi d'honor al estat de las parets de Ciutadella-Vila Olimpica.
Lo mateix a estacions com La Sagrera i altres on las parets son plenes de cables, i els astials de las estacions de una sola via fan pena. No costaría gaire tapar-los amb algun sistema semblant a l'estació del Bon Pastor.
Accesit a lo cutre, lo antiquadas que es veuan las estacions de la L1 Urquinaona i Arc del Tromf.
I premi d'honor al estat de las parets de Ciutadella-Vila Olimpica.
foronda 141- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 27/04/2012
Edat : 70
Localització : Poblenou
estic completament d'acord amb tu. Els sostres sobrecarregats d'elements penjats es un tema que dona molt mala imatge al meu entendre. Al comparar imatges antigues d'una estació te'n adones que em anat enrere.
El Llop- Administrador