Video d'un tren amb portes obertes a Bèlgica
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Video d'un tren amb portes obertes a Bèlgica
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
en aquest vídeo, podreu veure la circulació d'un tren amb passatge i portes obertes a Bèlgica. Desconec les causes exactes de l'anomalia però la circulació d'aquest tren en aquestes condicions seria impensable al metro de Barcelona.
en aquest vídeo, podreu veure la circulació d'un tren amb passatge i portes obertes a Bèlgica. Desconec les causes exactes de l'anomalia però la circulació d'aquest tren en aquestes condicions seria impensable al metro de Barcelona.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Video d'un tren amb portes obertes a Bèlgica
quan vaig viatjar a Brusel.les i Flandes fa quatre anys, em va sorprende molt negativament l´estat en què es trovaven moltes estacions, trens i infraestructures ferroviàries.
Jo, que arrivava a la capital d´Europa des de l´aeroport, vaig haver d´insistir a un que viatjava al vagó si aquella estació cutre de Brusel.les Centre, era realment l´estació central de la capital d´Europa.
Una cosa semblant em va passar a Itàlia, però d´allà ja anava advertit, tot i que em va semblar més fort del que m´esperava.
A vegades, s´ha de sortir del país per veure que a d´altres parts d´Europa encara poden arrivar a ser més cutres. I no parlo de Bielorrússia o Moldàvia,...
Jo, que arrivava a la capital d´Europa des de l´aeroport, vaig haver d´insistir a un que viatjava al vagó si aquella estació cutre de Brusel.les Centre, era realment l´estació central de la capital d´Europa.
Una cosa semblant em va passar a Itàlia, però d´allà ja anava advertit, tot i que em va semblar més fort del que m´esperava.
A vegades, s´ha de sortir del país per veure que a d´altres parts d´Europa encara poden arrivar a ser més cutres. I no parlo de Bielorrússia o Moldàvia,...
felip- Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 29/07/2012
Em sorpren això que rius. Coneixia el cas italià, però a Bèlgica no m'ho esperava.
El Llop- Administrador
Vaig estar a Bèlgica l'any passat i confirmo el que diu en felip, a Brussel·les les tres estacions que vaig veure (midi, central i nord) a nivell d'andana estan en un estat lamentable, tot molt fet pols, la estació central està soterrada, i encara es més fosca que la de Sants abans de la reforma.
Però l'estació més cutre que vaig veure, va ser de camí cap a la ciutat d'Anvers, es deia Mortsel Oude God:
Pel cantó positiu dos aspectes, el preu, pots anar de Brussel·les a Brujes i tornar per només 6 euros. I per acabar, no totes les estacions son cutres, la estació central d'Anvers es aquesta meravella:
Però l'estació més cutre que vaig veure, va ser de camí cap a la ciutat d'Anvers, es deia Mortsel Oude God:
Pel cantó positiu dos aspectes, el preu, pots anar de Brussel·les a Brujes i tornar per només 6 euros. I per acabar, no totes les estacions son cutres, la estació central d'Anvers es aquesta meravella:
Molt guapa la estació central, gràcies per les fotos. D'altra banda, la primera estació de la que parles em recorda a Can Boixeres de la L5 i per las imatges no es veu tant feta pols. Està millor que qualsevol estació del metro de Nàpols o de Roma.
El Llop- Administrador
el metro de Roma esta fet una merda
creepie- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 19/07/2013
Si, en general els serveis ferroviaris italians estan bastant descuidats.
El Llop- Administrador