Descarrilament a Vall d'Hebron L5
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Descarrilament a Vall d'Hebron L5
Avui ha descarrilat una composició del sèrie 5000 a la sortida de Vall d'Hebron L5. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Encara es desconeixen els motius. Aquí us deixem unes fotos:
Malauradament no es el primer cop que descarrila un tren de la sèrie 5000; fa uns anys ja va descarrilar un tren a vies generals de Can Boixeres patint molts desperfectes i fent malbé també parts de la infraestructura. També em sembla recordar que van descarrilar a les agulles de Vilapicina i també han descarrilat mes d'un cop a les agulles del pati de Can Boixeres, encara que aquestes van tenir poca repercussió al passatge.
Encara es desconeixen els motius. Aquí us deixem unes fotos:
Malauradament no es el primer cop que descarrila un tren de la sèrie 5000; fa uns anys ja va descarrilar un tren a vies generals de Can Boixeres patint molts desperfectes i fent malbé també parts de la infraestructura. També em sembla recordar que van descarrilar a les agulles de Vilapicina i també han descarrilat mes d'un cop a les agulles del pati de Can Boixeres, encara que aquestes van tenir poca repercussió al passatge.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Descarrilament a Vall d'Hebron L5
Hola, soc nou.
Tornant al tema, jo crec que aquell CAF va descarrilar perque quan va pasar el segon vagò les agulles de canvi de vies (nomes se que en angles es diuen 'Switches' ) van canviar per accident just en aquell precís moment que el tren estava en marxa
Tornant al tema, jo crec que aquell CAF va descarrilar perque quan va pasar el segon vagò les agulles de canvi de vies (nomes se que en angles es diuen 'Switches' ) van canviar per accident just en aquell precís moment que el tren estava en marxa
Flat-Sun- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 16/01/2016
Localització : Guinardó|Hospital de Sant Pau L4 L9 L10
Es correcte. Va passar així com dius.
El Llop- Administrador
no hauria d'haver-hi un sistema de seguretat que impedeixi canviar les agules amb un tren passant?
creepie- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 19/07/2013
va ser un problema de l'enclavament que ho va desencadenar
El Llop- Administrador
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum