Propostes de mapes de metro
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Propostes de mapes de metro
Arran del fil "Història dels mapes de metro", he decidit que en aquell fil posem escanejats de mapes "de butxaca" antics/històrics.
Ací vull ficar propostes de mapes més simplificats.
Us vull presentar un esborrany del que serà la meva versió del mapa. Falta força informació, com posar les correspondències amb RENFE, Tramvia... i les estacions que no tenen continuïtat d'adaptació. També falta indicar les línies, però vull que el mireu i digueu què es pot millorar:
Ací vull ficar propostes de mapes més simplificats.
Us vull presentar un esborrany del que serà la meva versió del mapa. Falta força informació, com posar les correspondències amb RENFE, Tramvia... i les estacions que no tenen continuïtat d'adaptació. També falta indicar les línies, però vull que el mireu i digueu què es pot millorar:
Frank Rodríguez- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 11/04/2015
Re: Propostes de mapes de metro
Es veu molt clar, gens atapeït. L'estació d'Espanya has posat Plaça Espanya; si es plaça Espanya hauria de ser també plaça Catalunya, o a l'inrevés, Espanya i Catalunya. Jo em decanto per aquesta última opció.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Propostes de mapes de metro
D'acord. Com que la línia 11 es pot considerar una prolongació de la línia 4, crec que seria bona idea posar una línia discontínua groga, com la línia d'Epping a Ongar de la Central Line de Londres.
Frank Rodríguez- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 11/04/2015