Presentacio.
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Presentacio.
Hola bona tarda!
Soc juanka440 ,en facebook Juan Carlos Sanchez Ojeda,segur que alguns em coneixeu.Fa temps que llegeixo aquest forum,pero ara m'enregistrat.Espero poder aportar de la mateixa manera que vosaltres aporteu aquests excelentes fils.
Salutacions cordials!
Juan Carlos.
Soc juanka440 ,en facebook Juan Carlos Sanchez Ojeda,segur que alguns em coneixeu.Fa temps que llegeixo aquest forum,pero ara m'enregistrat.Espero poder aportar de la mateixa manera que vosaltres aporteu aquests excelentes fils.
Salutacions cordials!
Juan Carlos.
juanka440- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 26/01/2016
Re: Presentacio.
¿Eres el juanka440 de youtube?juanka440 escrigué:Hola bona tarda!
Salutacions cordials!
Juan Carlos.
Frank Rodríguez- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 11/04/2015
Sigues benvingut Juan Carlos!!
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Frank Rodríguez escrigué:¿Eres el juanka440 de youtube?juanka440 escrigué:Hola bona tarda!
Salutacions cordials!
Juan Carlos.
Si.Segurament em coneixereu per els videos de METRO com aquest: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Salutacions cordials!
juanka440- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 26/01/2016
Encantado de conocerte!
Frank Rodríguez- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 11/04/2015
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum