Localització GMB per recuperar
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Quina localització del GMB restauraries?
Localització GMB per recuperar
L'altre dia al Facebook del GMB es van citar tres llocs del Metro, que antigament pertanyien al GMB, que es podrien rehabilitar o restaurar per convertir-los en espais visitables.
L'Edu Wins Obe es decantava per Correus, l'Àlex Reyes per Fontana i jo mateix per l'antic apartador de les cotxeres de Lesseps, encara que hi han d'altres ubicacions com l'ascensor d'Urquinaona, l'antic vestíbul i les escales d'accés d'andanes de Diagonal, o Fernando.
Imatges de Correus:
Imatges de Fontana
Imatges de les cotxeres de Lesseps:
Imatges d'Urquinaona:
Imatges d'Urquinaona:
Vosaltres que en penseu. Us semblen bé aquestes propostes o voldríeu afegir alguna? Quina?
L'Edu Wins Obe es decantava per Correus, l'Àlex Reyes per Fontana i jo mateix per l'antic apartador de les cotxeres de Lesseps, encara que hi han d'altres ubicacions com l'ascensor d'Urquinaona, l'antic vestíbul i les escales d'accés d'andanes de Diagonal, o Fernando.
Imatges de Correus:
Imatges de Fontana
Imatges de les cotxeres de Lesseps:
Imatges d'Urquinaona:
Imatges d'Urquinaona:
Vosaltres que en penseu. Us semblen bé aquestes propostes o voldríeu afegir alguna? Quina?
Editat per darrera vegada per El Llop el Dl 07 Maig 2012, 20:29, editat 1 cop en total
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Localització GMB per recuperar
altres localitzacions que es podrien recuperar son:
el vestíbul original de l'estació Diagonal amb les escales a les andanes
les sortides clausurades de l'estació Catalunya
el pinyó del costat Catalunya de l'estació de Lesseps
el vestíbul original de l'estació Diagonal amb les escales a les andanes
les sortides clausurades de l'estació Catalunya
el pinyó del costat Catalunya de l'estació de Lesseps
El Llop- Administrador
Grans fotografies, si senyor!
El-krasavitsa- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 27/04/2012
Edat : 35
Jo reformaria Correus (pel seu "bon" estat) i l'estació de Catalunya L3.
f-mamb.tk- Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 04/06/2012
Localització : Hospitalet- Barcelona
Personalment, opino que s'haurien de restaurar i obrir tots els espais, com a espais vistables i com espais utlitzables per la ciutadania... sota de Barcelona hi ha una altra ciutat i, igual que es van fer les campanyes de Barcelona cara al mar per recuperar el front marítim o la de Barcelona posa't guapa per les façanes i balcons, caldria prendre consciència de la Barcelona que hi ha i viu sota els carrers... opino. Per això he votat per la recuperació de tots els espais. I si n'hi ha d'altres, també.
Invitat- Invitat
si es recuperen tots els espais, als amants de l'abandonament com jo, no ens quedaria res!!!!
Però de la resta de la teva exposició, estem d'acord.
Però de la resta de la teva exposició, estem d'acord.
El Llop- Administrador
Una localització que estaria molt bé per recuperar i fins hi tot donar-li un ús que no fos estrictament la visita, seria Fernando. Si es restablís l'accés, en un lloc tant cèntric com les Rambles, es podria fer servir com a oficina d'atenció al turista. Trobo que no costaria gaire la seva rehabilitació (en aquest sentit la seva mida seria un avantatge) i es pdrien posar vidres a l'estil Chamberí per poder veure els trens passar, encara que s'hauria d'aïllar acústicament per poder fer-la servir.
El Llop- Administrador
si fos per mi, recuperaria tots els espais del GMB
creepie- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 19/07/2013
Hola,
Jo estic a favor de recuperar tot el que sigui possible del GMB. Restaurar els antics accessos a Urquinaona, Diagonal i Catalunya, així com l'andana de Correus i el vestíbul de Fernando. També estaria força bé retirar els falsos sostres de les estacions Urquinaona, Passeig de Gràcia, Fontana i Lesseps i restaurar i netejar els sostres originals amb rajoles bisellades que encara es mantenen en aquestes estacions.
Jo estic a favor de recuperar tot el que sigui possible del GMB. Restaurar els antics accessos a Urquinaona, Diagonal i Catalunya, així com l'andana de Correus i el vestíbul de Fernando. També estaria força bé retirar els falsos sostres de les estacions Urquinaona, Passeig de Gràcia, Fontana i Lesseps i restaurar i netejar els sostres originals amb rajoles bisellades que encara es mantenen en aquestes estacions.
Enric- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 21/03/2013
Edat : 37
Localització : Barcelona-Hostafrancs (L1)
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum