Cotxes de la sèrie 300
Pàgina 1 de 1
Cotxes de la sèrie 300
adjunto aquí una conversa molt interessant referent a aquests trens provinent del Facebook abans de que es perdi a la immensitat del ciberespai.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Siger Gray escrigué:Cotxe 300B dotat de planxes exteriors. Per la quantitat de llum, imagino que a Lesseps. M'arrisco encara mes i dic que es un cotxe motor.
Alex Reyes escrigué:Els motors B només tenien una cabina de conducció?
Siger Gray escrigué:Fixa-t'hi. Fins on jo se, les cabines costat mar quedaven mirant cap endins de les cotxeres de Lesseps, i les cabines costat muntanya mirant cap al carro transbordador, igual que l'espectador de la fotografia (Al menys així o sembla indicar la il.luminació de la fotografia) .
Alex Reyes escrigué:A la peli es veu clarament si, i el tester mar era el primer en entrar a la nau de cotxeres, efectivament.
El Llop escrigué:Si, el tester costat mar era el primer a entrar a la nau de cotxeres. He estat comprovant i els cotxes sèries B i S només tenien una cabina de conducció que ocupava tot el frontal, però també hi havia remolcs de la sèrie 300 B (sèrie 100) que tenien cabina de conducció
Alex Reyes escrigué:clarament concebuts per circular en parelles, de manera que els cotxes motors tenien la cabina al cosat mar, i els remolcs al costat muntanya.
El Llop escrigué:si els remolcs eren els que anaven al costat muntanya de la composició, com entraven a l'elevador? perquè els motors podien entrar per inèrcia amb el seu propi impuls, però un cop desacoblat del motor, el remolc no es podia bellugar, i quedava a darrere, el segon per pujar.
Alex Reyes escrigué:s´em acudeixen un parell de possibilitats. La primera a la bilbaina la segona empenyent amb un altre coche motor. De tota manera, calcula que els remolcs devien pujar mes aviat poc a cotxeres.
El Llop escrigué:podria ser que al mateix 'elevador o al mateix forat hi hagués una politja per fer el mateix servei que la que hi havia a dalt?
Alex Reyes escrigué:com poder ,pot ser, qui sap si d´haver estat així en deu quedar algún rastre.....
El Llop escrigué:si la politja estava instal.lada al mateix elevador, serà molt difícil trobar quelcom.
Alex Reyes escrigué:El mes llógic, parlant d´un cabrestant, es que estigués situat en un lloc sòlid, i no en allò que està penjat del sostre i que puja i baixa i es pot balancejar al tirar d´un artiluji que, encara que tingui rodes, te un pes considerable. per tant voto que a la paret.
El Llop escrigué:Àlex, he recordat que durant el temps de servei dels trens de la sèrie 300, hi van haver cotxes desmotoritzats i re-motoritzats. Podria ser que aquest remolcs amb cabina, corresponguin a cotxes que en origen eren motors i mes tard passessin a ser remolcs?
Siger Gray escrigué:
Aquest cas es va donar amb cotxes remolcs 300 (Ex 1 a 10) que van ser transformats a motors, van ser un parell, un d'ells l'actual M-1 . Si es va donar algún cas amb els 320 o 330 ara mateix no ho se, si se que en origen tots van arribar sense equips de tracció donada la precarietat del moment. Per cert,, a primers dels 80 corrien un parell de remolcs Macosa (340) transformats a motors. Es van utilitzar bogies motors d'algun cotxe salamanca segurament, o en tot cas, d'alguna subserie anterior als ''Macosa'', així em van comentar diverses fonts. No se si al famos llibre d'en Salmerón hi consta, pero segurament si.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Temas similares
» Serie 6000 Metro de Barcelona (font: orenstransitpage.com)
» Imatge sèrie 1000
» Imatge sèrie 1100
» Recuperació d'un truck de la sèrie 400
» Estat actual del tren de la sèrie 400
» Imatge sèrie 1000
» Imatge sèrie 1100
» Recuperació d'un truck de la sèrie 400
» Estat actual del tren de la sèrie 400
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum