Andana Central
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja....

Ir abajo

Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja.... Empty Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja....

Missatge por Invitat Dg 08 Jul 2012, 20:08


Hola !

Quan parleu de "l'hastial" ... a quina part de la construcció us referiu ?

En principi hastial serien les parets que sostenen la bòveda, però em fa l'efecte que valtros dieu "hastial" a la bòveda en sí mateixa quan es rodona.

Vaja.... que no sé a quina part us referiu ... si algú m'ho aclareix, li quedo agraïda per endavant.

Salut !!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja.... Empty Re: Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja....

Missatge por El Llop Dg 08 Jul 2012, 21:32

els hastials son les parets que sostenen la bòveda (volta) del tunel. Normalment quan les anomenem es quan les estacions tenen una paret que separa les dues andanes, ja que aquesta separació també es l'hastial.
El Llop
El Llop
Administrador

Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja.... Empty Re: Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja....

Missatge por Invitat Dg 08 Jul 2012, 22:00

Aaaaah.... ok... gràaaacies.... la paret del mig no se m'havia acudit !!!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja.... Empty Re: Pregunta tonta, però mooolt tonta, de beceroles, vaja....

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum