PDI 2011-2020
3 participantes
Pàgina 1 de 1
PDI 2011-2020
Em centraré en la zona de Metro.
El Consell d’Administració de l’ATM aprova inicialment el Pla Director d’Infraestructures 2011-2020
• El nou PDI 2011-2020 contempla posar en servei 103 km de nova xarxa ferroviària i 92 noves estacions
• Comportarà un augment del 8,4% en la participació modal del transport públic en els desplaçaments a la regió metropolitana de Barcelona
• Suposarà una reducció superior al 12% en el consum d’energia i en l’emissió de substàncies contaminants a l’atmosfera
- Metro
La construcció de la línia L9 és l’actuació més important del PDI, com ja ho va ser del PDI 2001-2010. Els seus principals objectius són la cobertura de territori d’alta densitat de mobilitat que es desenvolupa en la part alta del Barcelonès, així com l’increment de l’efecte xarxa, amb un total de 20 nous intercanviadors (la nova línia L9 té transbordament amb totes les línies de TMB, FGC, Rodalies i Tramvia, almenys una vegada). La conjunció d’aquests dos factors implica la captació d’un flux de demanda important. També s’inclouen, com a actuacions per executar durant el període 2011-2020, el perllongament de la línia L4 a Sagrera Meridiana, i els perllongaments de la línia L3 pels seus dos extrems, fins a Trinitat Vella i Esplugues, respectivament.
La resta d’actuacions del PDI es proposen com a projectes la redacció dels quals haurà d’estar disponible abans de 2020.
Link: Link
El Consell d’Administració de l’ATM aprova inicialment el Pla Director d’Infraestructures 2011-2020
• El nou PDI 2011-2020 contempla posar en servei 103 km de nova xarxa ferroviària i 92 noves estacions
• Comportarà un augment del 8,4% en la participació modal del transport públic en els desplaçaments a la regió metropolitana de Barcelona
• Suposarà una reducció superior al 12% en el consum d’energia i en l’emissió de substàncies contaminants a l’atmosfera
- Metro
La construcció de la línia L9 és l’actuació més important del PDI, com ja ho va ser del PDI 2001-2010. Els seus principals objectius són la cobertura de territori d’alta densitat de mobilitat que es desenvolupa en la part alta del Barcelonès, així com l’increment de l’efecte xarxa, amb un total de 20 nous intercanviadors (la nova línia L9 té transbordament amb totes les línies de TMB, FGC, Rodalies i Tramvia, almenys una vegada). La conjunció d’aquests dos factors implica la captació d’un flux de demanda important. També s’inclouen, com a actuacions per executar durant el període 2011-2020, el perllongament de la línia L4 a Sagrera Meridiana, i els perllongaments de la línia L3 pels seus dos extrems, fins a Trinitat Vella i Esplugues, respectivament.
La resta d’actuacions del PDI es proposen com a projectes la redacció dels quals haurà d’estar disponible abans de 2020.
Link: Link
f-mamb.tk- Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 04/06/2012
Localització : Hospitalet- Barcelona
Re: PDI 2011-2020
El nou pla PDI és la mateixa porqueria que l´anterior i l´anterior. Un cúmul de projectes que no cumpleixen el calendari. I si no,... quants projectes d´aquest "nou" PDI són realment de l´anterior o de l´anterior. Si en època de bonança no s´han fet, realment creieu que es faran abans del 2020? Però si no s´han arrivat a finalitzar els projectes constructius de moltes obres pendents,...ja, ja,...
felip- Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 29/07/2012
Re: PDI 2011-2020
els PDI,o abans els plans d'urgència, han estat sempre mes un cúmul de bones intencions o un recull d'idees mes que altre cosa, almenys al meu entendre.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: PDI 2011-2020
Algunes consideracions,
Al meu entendre, i davant de la greu crisi que afecta especialment a les inversions en infraestructures, m´atreviria a assenyalar que dedicar estudis en projectes inasumibles, és una autèntica pèrdua de temps.
Des del meu punt de vista, el que necessita urgentment la xarxa de metro de Barcelona és:
. Finalitzar els projectes que ja estan en construcció (L9)
. Unir la les dues xarxes de tram
. Cosir el sistema mitjançant petites prolongacions que generarien finals de línia que actualment són autentics cul-de-sac, en potents intercanviadors. A tall d´exemple: L1 fins el Prat Centre, L3 fins Trinitat Vella i Pont d´Esplugues, L4 fins Sagrera Meridiana, L5 fins Cornellà Riera, L6 fins Pont d´Esplugues, L7 fins Vall d´Hebron, i aportar per perllongar la L9 fins a Trinitat Vella i construir una estació de Renfe (Renfe+L1+L3+L9)
En els temps que corren, voler perllongar la L3 fins Sant Feliu, la L1 fins Sant Boi, i la L2 fins l´aeroport, és fer volar coloms. I si hi ha algú que s´ho creu, llavors no sap en quin país viu.
Al meu entendre, i davant de la greu crisi que afecta especialment a les inversions en infraestructures, m´atreviria a assenyalar que dedicar estudis en projectes inasumibles, és una autèntica pèrdua de temps.
Des del meu punt de vista, el que necessita urgentment la xarxa de metro de Barcelona és:
. Finalitzar els projectes que ja estan en construcció (L9)
. Unir la les dues xarxes de tram
. Cosir el sistema mitjançant petites prolongacions que generarien finals de línia que actualment són autentics cul-de-sac, en potents intercanviadors. A tall d´exemple: L1 fins el Prat Centre, L3 fins Trinitat Vella i Pont d´Esplugues, L4 fins Sagrera Meridiana, L5 fins Cornellà Riera, L6 fins Pont d´Esplugues, L7 fins Vall d´Hebron, i aportar per perllongar la L9 fins a Trinitat Vella i construir una estació de Renfe (Renfe+L1+L3+L9)
En els temps que corren, voler perllongar la L3 fins Sant Feliu, la L1 fins Sant Boi, i la L2 fins l´aeroport, és fer volar coloms. I si hi ha algú que s´ho creu, llavors no sap en quin país viu.
felip- Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 29/07/2012
Re: PDI 2011-2020
estic d'acord amb tu en els dos primers punts;
es imprescindible acabar la L9 d'una vegada, encara que només sigui per poder dir que ja l'hem finalitzada, encara que amb la vergonya del seu cost. unir les xarxes de tram també es una cosa que ja s'hauria d'haver fet.
Difereixo en lo dels petits perllongaments, encara que serien útils, cosa que no poso en dubte. El problema seria l'allau d'obres sense connexió que hi hauria a més de les de finalització de L9. Si ja no hi han quartos per poder finalitzar aquesta, menys n'hi hauran per escometre tots aquests perllongament que has comentat. Pel que fa als projectes de perllongament de les línies, si s'han de revisar, que sigui ara i no quan hagi començat a executar-se l'obra, i es facin els nyaps de sempre.
es imprescindible acabar la L9 d'una vegada, encara que només sigui per poder dir que ja l'hem finalitzada, encara que amb la vergonya del seu cost. unir les xarxes de tram també es una cosa que ja s'hauria d'haver fet.
Difereixo en lo dels petits perllongaments, encara que serien útils, cosa que no poso en dubte. El problema seria l'allau d'obres sense connexió que hi hauria a més de les de finalització de L9. Si ja no hi han quartos per poder finalitzar aquesta, menys n'hi hauran per escometre tots aquests perllongament que has comentat. Pel que fa als projectes de perllongament de les línies, si s'han de revisar, que sigui ara i no quan hagi començat a executar-se l'obra, i es facin els nyaps de sempre.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
|
|