Manteniment de la infraestructura del metro
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Manteniment de la infraestructura del metro
Hola, bon dia.
Avui al Twitter m'he trobat amb aquest tweet del perfil TMBInfo, on deien que la L4 estava aturada per "acte incívic". Quan he obert el tweet m'he trobat amb la resposta del sindicat del metro CPTC, on deien això:
M'he quedat una mica preocupat, ja què no vull que el metro de Barcelona es converteixi igual que el metro de Madrid actual, que està fet pols literalment.
Per això vull preguntar-vos, ja que molts treballeu a TMB, si de veritat hi han retallades en el manteniment de la infraestructura i ens el trens. Si es així es un problema molt greu per tothom
Salutacions!!!
Avui al Twitter m'he trobat amb aquest tweet del perfil TMBInfo, on deien que la L4 estava aturada per "acte incívic". Quan he obert el tweet m'he trobat amb la resposta del sindicat del metro CPTC, on deien això:
M'he quedat una mica preocupat, ja què no vull que el metro de Barcelona es converteixi igual que el metro de Madrid actual, que està fet pols literalment.
Per això vull preguntar-vos, ja que molts treballeu a TMB, si de veritat hi han retallades en el manteniment de la infraestructura i ens el trens. Si es així es un problema molt greu per tothom
Salutacions!!!
Re: Manteniment de la infraestructura del metro
amb la crisi si que hi ha hagut retallades a uns quants sectors, però el departament de manteniment de vies no ha estat el més afectat ni de bon tros. Els carrils s'han trencat tota la vida de déu, fins hi tot en èpoques de vaques grasses i no ha passat res. Pel que diu el sindicat, podria ser que es s'haguessin solapat dues incidències, tampoc seria la primera vegada.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Manteniment de la infraestructura del metro
Home, els carrils es trenquen força sovint, és totalment normal. Un cop subjecte el conjunt amb una brida temporal manca esperar fins que es pot planificar la soldadura o reposició del tram complet en previsió de futures fractures per fatiga dins el mateix tram.
Aquí un croquis.
Això si, es limita velocitat per no forçar. Això provoca un retard, no perceptible per l'usuari més enllà de 3 minuts en un trajecte mig, però si pel treballador, motorista.
Salut
Aquí un croquis.
Això si, es limita velocitat per no forçar. Això provoca un retard, no perceptible per l'usuari més enllà de 3 minuts en un trajecte mig, però si pel treballador, motorista.
Salut
Aitor- Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 26/02/2015
Re: Manteniment de la infraestructura del metro
Molt bo i molt interessant.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Manteniment de la infraestructura del metro
Aitor escrigué:Home, els carrils es trenquen força sovint, és totalment normal. Un cop subjecte el conjunt amb una brida temporal manca esperar fins que es pot planificar la soldadura o reposició del tram complet en previsió de futures fractures per fatiga dins el mateix tram.
Aquí un croquis.
Això si, es limita velocitat per no forçar. Això provoca un retard, no perceptible per l'usuari més enllà de 3 minuts en un trajecte mig, però si pel treballador, motorista.
Salut
Doncs em quedo més tranquil. Gràcies per la informació!!!!
Re: Manteniment de la infraestructura del metro
Podeu enviar fotos de les cotxeres , actuals .
Llop , segur que tens fotos de Vilapiscina i Trinitat Nova ...
Poden ser noves i no publicades a internet . Les de internet les he vist totes .
Gracies !
Llop , segur que tens fotos de Vilapiscina i Trinitat Nova ...
Poden ser noves i no publicades a internet . Les de internet les he vist totes .
Gracies !
pebesat- Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 23/04/2014
Re: Manteniment de la infraestructura del metro
les fotos que tinc de Vilapicina son de fa uns anys i, a Trinitat Nova no hi ha cotxeres, suposo que et refereixes a les cotxeres de Roquetes.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Temas similares
» Vehicles de manteniment d'Infraestructura de L1
» Talls parcials del servei a les línies L1, L2 i L5 de metro i a FGC, agost 2012, per actuacions a la infraestructura
» Inventari d'accessos, escales i altres elements d'infraestructura fora de servei.
» Musics al metro
» Art al Metro.
» Talls parcials del servei a les línies L1, L2 i L5 de metro i a FGC, agost 2012, per actuacions a la infraestructura
» Inventari d'accessos, escales i altres elements d'infraestructura fora de servei.
» Musics al metro
» Art al Metro.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
|
|