Remodelació trens sèrie 2000
+2
josep
El Llop
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Remodelació trens sèrie 2000
Avui dia 1 de desembre de 2014, comencen les tasques de remodelació dels trens de la sèrie 2000, que ja els hi anava fent falta. Encara no se sap en que consistirà aquesta remodelació però és suposa que es canviarà els interiors, es sanejarà la xapada i es canviarà l'esquema de colors per igualar - los a la flota de la sèrie 3000.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Remodelació trens sèrie 2000
ja els hi tocava.. ames segurament els fasin els companys de Tradinsa
josep- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 13/12/2014
Re: Remodelació trens sèrie 2000
doncs no ho se, però es probable. Us esbrinarem.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Remodelació trens sèrie 2000
doncs justament ahir vaig estar a tradinsa, y no es veia res. per lo menys fora. vaig posar elzoom de la camara y dins tampoc, a pimera vista.. Em va dir un treballador que la empresa estaba amb un ERE...no se si el tenen dins o el poden haber donat com a colleccio, tipus el serie 100 de barbastro.. de totes formes yo o veig mes com a remodelacio excepcional, que dels 6 o 8 que encara quedan..no se com o veieu vosaltres
josep- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 13/12/2014
Re: Remodelació trens sèrie 2000
No sé si els estan renovant al Triangle o a alguna empresa externa. El que si es segur es que no l'estant guardant ja que a aquests trens encara els hi queda molta vida.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Bones notícies. Ahir van dir en un altre foro que van veure emportarse un altre cotxe del 2000.Concretament sortint de Sant Genis. Significa aixo que ja hauran arribat els remodelats y que per això treuen un altre? A passat un any i encara no se sap on els reformen ni el que si els esta fent. És estrany.
josep- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 13/12/2014
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Ja era hora que els renovessin. Els hi fa molta falta.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Si pero encara no hi sabem res .. l'altre dia un company va estarse'n tres hores a una estació de la línia 3 i res de res .. Algú te alguna informació?
josep- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 13/12/2014
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Finalment estem en disposició de poder ensenyar part de la reforma dels trens de la sèrie 2000. La major part s'ha dut a terme als tallers de Tradinsa a Lleida però la finalització s'està fent als tallers de la L3 de Sant Genís. Encara falta per enllestir l'interior del tren però la feina es troba molt avançada.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
en aquesta imatge es poden observar uns quants dels canvis que s'han realitzat en aquestes composicions:
1) substitució dels llums exteriors per led's tipus sèrie 5000
2) instal.lació de dues càmeres a la cabina de conducció (al sostre, a sobre del motorista) també a l'estil dels trens s-5000. Una enfoca la porta de la cabina per evitar intrusions i l'altre enfoca la via per enregistrar possibles incidències.
3) instal.lació d'un suport per a un us encara indeterminat a l'esquerra de l'enganxall
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Imatge de l'interior on es pot observar que el passadís entre cotxes ha estat equipat amb llums Led's de cortesia,a l'estil dels halògens dels 5000/6000.
Encara que no es pot observar, el passadís fa un lleu desnivell entre els dos cotxes degut a que aquest es completament nou i s'ha hagut d'adaptar. Aquest desnivell no es, ni de bon tros, tant accentuat com els dels 3000/4000
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
imatge exterior del passadís que ha estat substituït per un completament nou. També s'han adaptat les interconnexions elèctriques per homogeneïtzar-les a la sèrie 5000.
També es poden observar els nous led's.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
part inferior del pas d'interconnexió, on es pot observar el motiu del petit desnivell del passadís, ja que aquest model no va subjectat a sobre de l'enganxall sinó que, com es pot observar, va suspès.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Imatge de l'interior on es pot observar el nou model i la nova disposició de les càmeres de video-vigilància per evitar els punts cecs que tenien.
Unes altres modificacions que s'han fet i no es poden veure a simple vista han estat la substitució de totes les mànegues i connexions pneumàtiques del tren.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
en aquesta imatge es poden observar uns quants dels canvis que s'han realitzat en aquestes composicions:
1) substitució dels llums exteriors per led's tipus sèrie 5000
2) instal.lació de dues càmeres a la cabina de conducció (al sostre, a sobre del motorista) també a l'estil dels trens s-5000. Una enfoca la porta de la cabina per evitar intrusions i l'altre enfoca la via per enregistrar possibles incidències.
3) instal.lació d'un suport per a un us encara indeterminat a l'esquerra de l'enganxall
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Imatge de l'interior on es pot observar que el passadís entre cotxes ha estat equipat amb llums Led's de cortesia,a l'estil dels halògens dels 5000/6000.
Encara que no es pot observar, el passadís fa un lleu desnivell entre els dos cotxes degut a que aquest es completament nou i s'ha hagut d'adaptar. Aquest desnivell no es, ni de bon tros, tant accentuat com els dels 3000/4000
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
imatge exterior del passadís que ha estat substituït per un completament nou. També s'han adaptat les interconnexions elèctriques per homogeneïtzar-les a la sèrie 5000.
També es poden observar els nous led's.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
part inferior del pas d'interconnexió, on es pot observar el motiu del petit desnivell del passadís, ja que aquest model no va subjectat a sobre de l'enganxall sinó que, com es pot observar, va suspès.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Imatge de l'interior on es pot observar el nou model i la nova disposició de les càmeres de video-vigilància per evitar els punts cecs que tenien.
Unes altres modificacions que s'han fet i no es poden veure a simple vista han estat la substitució de totes les mànegues i connexions pneumàtiques del tren.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Unes imatges excel·lents. Amb ganes de veure com seran finalment després de la reforma.
Salutacions.
Salutacions.
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Excelent treball.Ara em fixo que el termometre de la L3 no es troba actualitzat amb la correspondencia amb la L9 de Zona Universitaria,posaran la enganxina.
Salutacions.
Salutacions.
juanka440- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 26/01/2016
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Hola. Me gustaría saber si el 2000 reformado está ya en servicio. Estoy planteando en hacer un video comparativa de un 2000 original a uno reformado.
¿Tendré que rezar para que en el carrussel de la línea 3 haya como mínimo un 2000 original y el reformado?
¿Tendré que rezar para que en el carrussel de la línea 3 haya como mínimo un 2000 original y el reformado?
Frank Rodríguez- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 11/04/2015
Re: Remodelació trens sèrie 2000
No, encara no està en servei.
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Remodelació trens sèrie 2000
De acuerdo, moltes gràcies, gran Llop!
Frank Rodríguez- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 11/04/2015
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Per sort no hi ha barres verticals al mig de la plataforma de les portes, punt de concentració de persones que fan molta nosa per entrar i sortir. també molesten molt per l'entrada de cotxets de nens i de cadires de minusvàlits, tot i que apenes se'n veuen.
Aquestes barres són la pífia suprema en el disseny dels 5000 i els 9000. Demostren que els que ho dissenyen no van mai amb metro a l'hora punta. Un altre sistema seria posar anelles de cuiro plàstic com hi ha als autobusos o al metro de NY per que la gent s'hi agafés. L'unic problema és a l'estiu amb gent que no es renta gaire...
Aquestes barres són la pífia suprema en el disseny dels 5000 i els 9000. Demostren que els que ho dissenyen no van mai amb metro a l'hora punta. Un altre sistema seria posar anelles de cuiro plàstic com hi ha als autobusos o al metro de NY per que la gent s'hi agafés. L'unic problema és a l'estiu amb gent que no es renta gaire...
u-bahn- Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 14/05/2016
Localització : Guinardonès
El 2301 surt del cau.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Perdón que la foto me saliera movida.
Perdón que la foto me saliera movida.
Frank Rodríguez- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 11/04/2015
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Gràcies per la imatge
El Llop- Administrador
- Nombre de missatges : 1200
Data d'inscripció : 25/04/2012
Re: Remodelació trens sèrie 2000
D'aquesta primera unitat reformada en parla avui el butlleti de Via Libre. Observo que en la reforma no s'ha tocat la situació de les barres al mig del vagó. Súper. Al menys no s'ha caigut amb l'error de posar les barres al mig de la plataforma d'entrada, cosa que per acumulació de gent fa que no faciliti l'entrada i sortida de la gent, més quan sovint hi ha maletes, motxilles grosses, cotxets de nen, gossos, bicis, cavalls... Tota mena d'estorbs pel pas.
u-bahn- Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 14/05/2016
Localització : Guinardonès
Re: Remodelació trens sèrie 2000
El diseño de estos trenes "impide" poner barras en medio de las puertas.
Frank Rodríguez- Nombre de missatges : 49
Data d'inscripció : 11/04/2015
Re: Remodelació trens sèrie 2000
Doncs perfecte, no són pràctiques a les sèries que les ténen a la plataforma (5000, 9000,...). Les raons ja les he exposades.
u-bahn- Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 14/05/2016
Localització : Guinardonès
Temas similares
» Serie 2000 Metro de Barcelona (font: colectiu del personal de trens de Catalunya)
» Serie 6000 Metro de Barcelona (font: orenstransitpage.com)
» Que ús semblen els trens de la serie 4000 reformats?
» Breu història dels trens de la sèrie 300C (Siger Sys Tem)
» Serie 4000 Metro de Barcelona (font: colectiu del personal de trens de Catalunya) i 4000 reformat (font: http://transportsmetropolitansbarcelona)
» Serie 6000 Metro de Barcelona (font: orenstransitpage.com)
» Que ús semblen els trens de la serie 4000 reformats?
» Breu història dels trens de la sèrie 300C (Siger Sys Tem)
» Serie 4000 Metro de Barcelona (font: colectiu del personal de trens de Catalunya) i 4000 reformat (font: http://transportsmetropolitansbarcelona)
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum